مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-11اجتماعي

رادیو اربعین| نرخ بلیت اتوبوس زائران بر اساس مصوبه ستاد اربعین است


مدیر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری کشور گفت: در پایان مرزی مهران، ناوگان به اندازه کافی برای بازگشت زوار در نظر گرفته شده است و امروز نیز تعدادی دیگر از ماشین های خالی به پایانه مرزی برای انتقال زائران خواهند رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، داریوش باقر جوان مدیر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، در مصاحبه با با بیان اینکه از روز شنبه نوزدهم شهریور ماه شاهد آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور هستیم، گفت: در پایان مرزی مهران، ناوگان به اندازه کافی برای بازگشت زوار در نظر گرفته شده است و امروز نیز تعدادی دیگر از ماشین های خالی به پایانه مرزی برای انتقال زائران خواهند رسید.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که به خاطر گرمی هوا و خستگی زائران، آنها حداقل توقف در مرز را داشته باشند و آنها  بتوانند سریع سوار اتوبوس شوند و به محل اقامت خود مراجعه کنند، گفت: نرخ بلیت های اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی بر اساس مصوبه ستاد اربعین است و بر اساس این نرخ زائران باید برای بازگشت خود هزینه پرداخت کنند.

   وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که زائران با کمترین معطلی و همچنین حفظ امنیت شان به محل اقامت خود بازگردند، تصریح کرد: متاسفانه نهادها و ارگان هایی که در زمینه تامین ناوگان برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو اربعین| نرخ بلیت اتوبوس زائران بر اساس مصوبه ستاد اربعین است

رادیو اربعین| نرخ بلیت اتوبوس زائران بر اساس مصوبه ستاد اربعین است